Jäseneksi

Yhdistyksen jäseneksi ovat tervetulleita keskisen Suomen äidinkielen ja kirjallisuuden sekä suomi toisena kielenä opettajat ja opiskelijat.

Jäsenetuja:

• Jäsenet saavat tietoa ajankohtaisista suomen kielen ja kirjallisuuden opettamiseen liittyvistä asioista.
  • Yhdistys järjestää yhteistyössä keskisuomalaisten kulttuuritoimijoiden kanssa yhteisiä tilaisuuksia esimerkiksi tarjoaa mahdollisuuksia teatteriesitysten ennakkonäytöksiin.
  • Samoin jäsenille tarjotaan maksutta tai edulliseen hintaan erilaisia täydennyskoulutuksia.

Yhdistyksemme jäsenmaksu vuonna 2024 on 25 euroa (opiskelijajäseniltä 10 euroa).

Mikäli liityt yhdistykseen kaverikampanjan myötä, laita sähköpostia osoitteeseen laura.terio(@)gradia.fi ja kerro kaverisi nimi, jotta osaamme lähettää elokuvaliput oikeaan osoitteeseen! Samoin mikäli olet opiskelijajäsen, ilmoita myös siitä sähköpostilla Lauralle.

Lämpimästi tervetuloa mukaan toimintaan!